Onze aanpak

De meeste procesveranderingen eindigen in een stoffige flowchart

Die van ons niet, dit is waarom.
Visual die de combinatie van een optimale workflow, juiste software en verandermanagement laat zien.Visual die de combinatie van een optimale workflow, juiste software en verandermanagement laat zien.
Visual van de werkwijze
Proces

Workflows mappen

Vaak beginnen bedrijven met het zoeken naar systemen. Vervolgens onderzoeken ze of hun processen binnen dit systeem passen. Dat is precies de verkeerde volgorde. Jouw workflows moeten het systeem dicteren, niet andersom. Daarom brengen we altijd eerst jouw processen in kaart. We onderzoeken hoe je huidige systemen tekortschieten en waar kansen liggen om met nieuwe tools en functionaliteiten processen te automatiseren.
Succesfactoren
Begin bij het proces. Niet bij een gevonden systeem.
Krijg een objectieve en kritische blik op jouw bedrijfsprocessen.
Ontdek welke tools jouw workflows superkrachten geven.
(No-code) tools

The right tool for the job

Nu we het proces in kaart hebben gebracht, kunnen wij je een beeld geven van welke (combinatie van) tools jouw processen optimaal ondersteunen. Zijn je processen standaard, zoals we vaak zien in een verkoopproces, dan gebruiken we een standaardsysteem (CRM). Maar is je proces maatwerk, zoals we vaak zien in operationele processen, dan gebruiken we modulaire (no-code) tools die we op maat kunnen maken voor jouw organisatie.
Succesfactoren
Gebruik bestaande software voor standaardprocessen.
Gebruik modulaire software voor unieke processen.
Integreer tools met elkaar voor een gestroomlijnde workflow.
Verandermanagement

Verandering managen

Bestaande gewoontes veranderen is ontzettend moeilijk; de manier waarop je werkt, dus ook. De weken na de implementatie zijn dan ook cruciaal en moeten zorgvuldig worden gemanaged. Wij monitoren na de implementatie altijd of het nieuwe systeem wordt gebruikt zoals bedoeld. En als hiervan wordt afgeweken, sturen we proactief bij.
Succesfactoren
Gebruiksvriendelijke systemen zijn de helft van het werk.
Training en onboarding na implementatie.
Wij blijven betrokken voor support en doorontwikkeling.
Ook held worden van je workflow?

Laten we het over jouw processen hebben.

Plan een kennismaking